Veel vragen die de klantenservice van SushiGadgets.nl krijgt zijn al een keer beantwoord. Hieronder vind je daarom een opsomming van al deze vragen. Mocht je een andere vraag hebben, dan kun je natuurlijk altijd een vraag stellen via het contact formulier op onze website.
Veel vragen die de klantenservice van SushiGadgets.nl krijgt zijn al een keer beantwoord. Hieronder vind je daarom een opsomming van al deze vragen. Mocht je een andere vraag hebben, dan kun je natuurlijk altijd een vraag stellen via het contact formulier op onze website.
Levertijd en verzending
Alle bestellingen boven de 15,00 euro worden gratis verzonden. Bij bestellingen onder 15,00 rekenen wij 3,50 euro verzenkosten binnen Nederland en 5,50 euro verzendkosten voor België.
Zodra je bestelling is verstuurd ontvang je een email.
Onze producten worden direct vanuit de fabrikant/leverancier verzonden zodat wij kunnen besparen op opslag -en transportkosten. Dit zorgt ervoor dat we je een lagere prijs kunnen bieden dan de concurrent en de verzendkosten van onze producten voor eigen rekening kunnen nemen.
Zodra wij jouw bestelling verzonden hebben is de levertijd 1-2 werkdagen overal binnen Nederland en België.
Zodra je bestelling verzonden is ontvangt je per email een bevestiging. Je ontvangt ook een tracking nummer.
Jouw bestelling wordt door DHL, PostNL of UPS bezorgd.
Omdat wij onze producten rechtstreeks vanuit de fabriek versturen vanuit diverse locaties wereldwijd, kan het zijn dat sommige producten eerder bij de klant worden afgeleverd. Uit ervaring weten wij dat de rest van de bestelling enkele werkdagen later zullen worden bezorgd.
Annuleren en retourneren
Je kunt jouw bestelling echter binnen 24 uur annuleren en uw geld zal worden terugbetaald. Houd rekening met 5-10 werkdagen voordat de teruggave in jouw account wordt weergegeven. Houd er rekening mee dat zodra het item is voldaan en gemarkeerd als klaar voor verzending of al is verzonden, we niet in staat zijn om wijzigingen of annuleringen aan te brengen in jouw bestelling.
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen. Houd er rekening mee dat zodra het item is voldaan en gemarkeerd als klaar voor verzending of al is verzonden, we niet in staat zijn om wijzigingen of annuleringen aan te brengen in uw bestelling.
Als je het verkeerde artikel hebt ontvangen of als het beschadigd is, neem dan binnen 3 werkdagen contact op met de klantenservice.
Als jouw product bij levering is beschadigd, dient u (onverwijld en uiterlijk binnen 3 werkdagen na levering contact op te nemen met de klantenservice.) Je bent verplicht om close-upfoto’s van heldere kwaliteit of video (‘s) met de fout / schade van het artikel te maken. Dan kunnen we pas een vervanging toesturen.
Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen via het contactformulier. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.
Er zijn een aantal producten die vanwege specifieke redenen niet geretourneerd mogen worden. Voor meer informatie zie onze Retourbeleid.
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent je verplicht om binnen twee maanden na constantering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.